fult

Va fan?? haha fick värsta chocken när ja tittade ut genom fönstret i morse..Det var totalt VITT överallt!! 1 dm snö,hur kul är det? Första tanken var liksom "Nej,igår va det vår nu är det vinter..igen" haha asså ja vill ju inte det, vill ju att det ska bli vår nu så att man kan ta av alla kläder och att det inte är så kallt hehe
Men vi får se när vädergudarna tycker att det är okej att bli vår, bara vänta och se.

Var och klippte mig idag efter jobbet och ja,ja blev självklart inte nöjd som vanligt. Blev alldeles för kort plus att det liksom inte blev.. fint.. passar inte mig. Kommer aldrig kunna göra något "snyggt" om man ska säga så. Det kanske är just därför ja inte gillar att klippa mig..Drar jämt ut på det i flera månader men nån gång måste man ju göra det också.

Ikväll får bli en tv-kväll för min del tror ja..Rätt mycke bra på tv..eller iaf efter 9.. Då kommer ju The Mentalist och sen efter det ska ja se Desperate Housewives som ja missar eftersom båda är klockan 9.. Fast innan det får ja väl kolla lite mer på högskoleutbildningar och kolla ang. arbetsprov.. Sen kanske man skulle testa göra teoriprovet på datan och se hur mycke man egentligen kan.. Jo men det ska ja nog göra =D
Såg även att mamma hade köpt annanas,färsk.Mumms så det ska ja äta sen till D H tror ja :D hehe
Time to relax ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0