död

Ojjojoj.. Känner att det kommer bli en tuff och stressig tid som kommer för mig. Kommer behöva sova typ 30 timmar per natt för att ja ska orka. Veckan har bara börjat och ja har mina 12 dagar arbete framför mig.
Och inte nog med det. ja måste ju plugga till körkortsteorin,söka högskola + göra arbetsprov till minst 4 av dom..Sen ska man orka jobba också och även kanske va lite social me familj och vänner. Hur ska ja lyckas? ajja får väl prioritera lite men vet inte vad.
två av sakerna är ju viktiga och har ungefär samma "deadline" om man säger så. För ja vill ju ha körkortet så fort som möjligt samtidigt som skolorna MÅSTE sökas inom en månad..
Körde idag men det gick väl sådär..Vet inte ännu hur många lektioner ja måste ta mer eller hur det kommer att gå..fan asså ja vill!! Plus att där kommer det gå x-antal kronor för at få det eftersom man måste göra halkbana,uppkörning,teoriprov och sen den nya saken som också kostar pengar..
Men men. nu ska ja inte klaga mer.. Kanske har satt mig i denna situation själv eller? önskar bara att ja får svar ifrån au pair och dom säger att ja har fått en familj och att ja kan åka, skulle vara så toppen!

Nej nu ska ja nog fortsätta plugga lite teori,om ja orkar.vill egentligen inte det..
Vill bara gråta!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Inte gråta <3

Du är alltid så duktig!!

2009-03-17 @ 08:23:54
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0