bajs

Blää!! Det är så ja kan sammanfatta min körlektion idag! Den gick verkligen inte bra och ja känner mig så misslyckad verkligen. Ingenting fungerade och det känns som om ja kommer att behöva hundra lektioner idag och kommer att betala ett STORT belopp för det men det vill ja inte, var ju därför ja körde så mycke hemma. Och nu kommer ja inte kunna öva på det som ja måste tills nästa gång vilket är på måndag och det känns inte heller bra..Men men, ja vet inte hur ja ska göra..Allting känns iaf så himla jobbigt!

Dagen har för övrigt varit bra,lite jobbig bara med allt skrik och så men ja sov riktigt gott i natt så ja,var utvilad och så så ja klarade mig =) Blir så rörd när ungarna säger söta saker och så till mig att ja verkligen orkar hålla humöret uppe, plus att man får sova lite på dagen,det är även ett plus ;P haha

Orkar verkligen inte ens plugga någon teori,kolla på högskola eller någonting nu idag,just pga att mitt humör föll efter lektionen idag. Skulle ringa Katta, men tyvärr gumman! inte idag, ja känner mig inte så "bra" om du förstår men ja inger imorgon!!
Så nu finns det bara en sak att göra och det gör ja också!
Ja sitter och tröstar mig själv med glass, en stor kopp vanilj-te framför tv-n och ett avsnitt av Grey´s Anathomy..Snart borde humöret gå upp och ja kan få sova en skööön sömn som i natt.
Nu är pausen slut, dags att kolla vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0