äntligen fredag!

Let´s dance time får det bli nu. Det är så skönt att bara va hemma och ta det lugnt, bara jag och syrran. Var inte igår om man säger så.
Efter jobbet, som gick väldigt bra idag,var ju fredag och många borta så det gick fort, gick ja hem och var lite "nyttig".. Jag bytte lakan i min säng och skulle egentligen dammsugit mitt rum och badrummet men ja orkade inte, eller det kom annat upp hehe. Istället för det så gick ja och lillsyster ner till centrum ett tag. Hon har varit sjuk hela veckan och har inte vart ute på 5 dagar så ja,vi tog oss en liten tur ner dit bara för att göra någonting, dock så var klockan redan över 5 när vi gick iväg så det fick inte bli så länge.
Kom hem och ställde mig vid spisen på en gång.Lagade egengjorda chicken nuggests med ris,sweet chili sås och god sallad till. Den maträtten är väldigt  omtyckt av henne kan ja säga så varför inte?
Sen tog ja mig en uppfrächande dusch och sen så har vi bara legat nere i mammas och anders säng och bara "myst".. Så skönt.
Nu kollar vi på Let´s dance och ska snart se Leagally Blond 2..Sen blir det sängen för min del iaf,eftersom ja ska upp och köra vid 10 imorgon bitti.Sen blir det stan och mys me Elin och party på kvällen! hehe

Hoppas ni haft en bra dag och bra vecka =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0