2 klara,5 kvar

Wiie, snart är ja klar me två av mina prover, bara 5 kvar (som ska in den 15-e) men sen har ja typ 8 kvar på de andra eller något men dom orkar ja inte bry mig om just nu :P hehe
Jobbat idag med som sagt hehe. och det var ännu kallare idag men det fick gå, det är ju ens jobb att va ute och ha kul me barnen så vad gör man inte? :P hehe Men det gick bra.

Har faktist bokat gillinge-banan nu och ska iväg nästa torsdag..är redan nervös haha men ja hoppas att det går bra, borde göra det har ju kört ett tag nu satt.. =)

Sen ja kom hem har ja bara suttit och gjort mina prover och är som sagt strax klar me den andra. Och den ska ja göra klart ikväll efter The Mentalist som går just nu.. Men passar på att uppdatera lite nu när det är paus.
Men nu börjar det igen så ja, dags att sluta.
Hoppas bara att våren kommer nu för ja vill inte ha mer snö!! :P

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Lycka till med alla prov syster! :)

Du svarade aldrig på mitt mess. Vilken tid är det Gillingebanan? :)

Puss

2009-03-25 @ 08:56:50
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0