1 mars

God morgon! Idag är solen framme och den värmer mig på kinden nu när ja sitter här framför datan :P och det är REDAN 1 mars!! helt sjukt hehe.. Sitter och kollar på reprisen av Let´s dance och ska klä på mig nu. För pappa ringde för 1 minut sen och sa att han är på väg för att hämta mig så ja,dags att klä på mig kläder. Ska dit idag och göra sushi ^^, hehe mumms..

Kvällen igår va jätte trevlig. Vi började med att kolla på melodifestivalen som sagt och sen förade vi hemma hos mig. Sen drog vi oss in till stan för att gå ut och "klubba" lite och ja, var ganska tidigt när vi kom dit så det var inte så mycke folk men det fylldes på och det slutade med att ja kom hem vid kvart över 2 ungefär och då var det väl bara att stupa ner i säng helt enkelt =D
Vaknade tidigt som vanligt men gick inte upp förns vid halv 11.

Nej nu måste ja klä på mig med tanke på att pappa kommer strax. Ha en bra och skön söndag i solskenet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0