Varmt.

God morgon!
Ännu en varm dag att vänta sig märker ja, men ja är glad för det :D så skönt att bara va på jobbet då ute i solskenet och ha det bra. idag kommer ja dock typ bara kunna sitta ner på en bänk för att ja har så himla ont i kroppen.
Har iof sovit gott men när ja skulle vända på mig vaknade ja och ja, kände mig som en gammal gammal tant haha som inte kan röra sig :P
Ska strax bege mig till jobbet sen ska ja ev. träffa Jossan och ha det mys. hoppas =)
Pappa ska även hämta bilen så att den blir klar innan torsdag och det hoppas ja,eller det måste den annars vet ja inte va ja gör =/

Nej nu måste ja bege mig,ska även jobba me syster denna vecka.Det ska bli kul =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0