sunday

Halloj!
så var det dags för söndag igen och fortfarande inge sol :P hehe nej usch det är verkligen bara bajs väder och har varit de hela helgen men det har ju iof inte gjort något när man har jobbat men ändå, men blir inge pigg av det.
Har bara jobbat och tagit de lugnt igår och idag.. för ja är så himla trött.. vill bara sova hela tiden och sen när ja sover så vaknar ja ist me huvudvärk och de hjälper inte me alvedon så ja vet inte va ja ska göra.. skulle vilja va ledig imorgon men de går inte =/ så det är väl bara att stå ut denna vecka med..
sen är det en dag extra ledigt denna helg men ändå,ingenting för min del :S
idag borde ja ju egentligen hålla på me mitt fotoalbum men ja orkar inte hehe, får ta och göra det när ja har tid och lust, inte bråttom direkt.
så idag ska ja bara kolla på den nya serien på femman, Privileged och sen ska ja ta en dusch..sen ska ja lägga mig och kolla på söndagsfilmen; Queen sized och se så långt ja orkar.. hoppas ja orkar se hela.
'var nästan så att ja inte orkade de igår me lillsyrran..
Vi hade för den delen en super mysig kväll..gjorde fläskfilé,färskpotatis och sallad och sen gjorde vi en anananspaj med glass till efterrätt.. sen kollade vi på sommarkrysset ett tag tills vi satte på Bröllopsduellen och kollade på den med godisskålen i högsta hugg..:D hehe men vid 11 stupade ja i säng och somnade på en gång..var så himla trött haha.

så ja, ja längtar faktist redan efter min säng men ja ska snart lägga mig där och kolla tv som sagt.
hoppas ni haft en bra helg iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0