strömavbrott

Så var det söndag igen och snart dags för en ny arbetsvecka.. usch ja orkar inte :P hehe
Har jobbat hela helgen men ändå så har ja haft fullt upp..


Fredagen vart väldigt lyckad.. Mamma och ja åt en god middag tillsammans för att "fira" morsdag och mitt körkort,vi slog två flugor i en smäll ;P heheh
Sen iaf på kvällen åkte vi till båten och hälsade på syrran som jobbade där och tog oss lite att dricka..Åkte därifrån vid typ halv 10 sen när vi kom hem tog vi ett glas vin och sen satt och pratade.. Kom i säng runt halv 12 tror ja el. ngt..
Sen jobbade ja som sagt hela den SOLIGA och VARMA dag mellan 11-17.. Efter de kom jossan och anthon och plockade upp mig hemma för att sedan åka till anthon och grilla och ha det mys..
Där satt vi ute och bara hade det skönt till ungefär 10-halv 11 då vi drog oss in till skanstull för att träffa upp några..
Stannade där till 1 så ja kom inte hem förns 2 vilket va lite sent att somna om man säger så när man skulle jobba idag med.

vaknade såklart av att de höll på me fasaden på huset tidigt på morgonen igen,usch bli så irriterad men men :P hehee
men iaf.. njöt av en god frukost på balkongen i värmen innan ja gick till jobbet och jobbade till 17..
vädret var ju verkligen super så de va inge kul att jobba men ja la mig och hade lite picknick själv på huvudstafältet efter jobbet innan ja drog in till nivå 22 där jossan,anthon och nettan satt..

Så nu har ja vart hemma ett tag och ligger i soffan och ska kolla på gossip girl me min stora kopp te och popcornskål ;) hehe fast de kommer nog bli tidig sänggång för min del,är så himla trött..


Ajja nej nu ska ja fortsätta kolla på GG :P..

Hoppas vädret håller i sig och att veckan blir lika bra =)



det var det ja skulle skriva och ladda upp igår innan det blev strömavbrott i hela solna, täby och så.. men ja skriver det nu iaf :P haha

vädret idag har ju varit toppen och är fortfarande.. Så min kväll kommer ja att tillbringa nu ett litet tag till på balkongen tills anders kommer hem och vi ska iväg och handla lite picknickmat för att lägga oss på huvudstafältet och ha en mysig middag vi tre =) heehe
Så iaf.. nu ska ja bara njuuuuta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0