sovmorgon?

Okej man ska inte klaga men fy sjutton va varmt det är. Sitter på balkongen och typ rinner bort. Så himla varmt och här fläktar det inte ens. :P Men som sagt, man ska inte klaga när solen och värmen äntligen har kommit.
Kunde ju självklart inte sova ut eftersom de håller på och fixar väggen på huset så ja vaknade tidigt men gick inte upp förns 9.
Gjorde mig en likadan frukost som igår (eftersom det var så gott ^^,) som ja åt ute i solen på balkongen. Riktigt mysigt.
Sitter och funderar och räknar ut om ja ska köpa ett 30 dagars busskort eller ej, vet inte om ja kommer att tjäna på det så är lite klyven. Kostar ju nu 690 kr eftersom man inte är student och det vet ja inte om ja kommer att åka för men ja får se. Har ett litet tag på mig att tänka. =)
Nu ska ja fortsätta njuta av dagen.Ikväll blir det till pappa som gäller och jag har lyckats få honom att gå på picknick med mig idag också :D haha vi har ju ingen kvällssol så man måste ju passa på ;)
Men ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0