Sommarfrukost

God morgon!
Solen skiner idag men och det kommer att bli en varm och skön dag igen =D vilket jag tycker är så bra! hehe
Igår hade jag och mamma picknick och det var så himla mysigt. Det var jättevarmt att sitta nera på huvudstafältet så ett glas vin var nästan nödvändigt ;P hehe Vi ska göra samma sak idag förutom att vi måste gå hem lite tidigare eftersom idag är det ju premiär för Allsång på skansen och det måste man ju se :D synd bara att man inte är där själv för det är verkligen någonting man måste göra nångång på sommaren iaf, men får se men vem och när jag ska göra det i sommar =)
Gud, jag åt en riktigt god frukost imorse.Eftersom det är sommar finns det ju massor av goda frukter så igår när jag gick hem ifrån jobbet stannade jag vid affären och "shoppade" lite frukt som ja hade som fruktsallad imorse.
Fick bli en med jordgubbar,körsbär,nektarin,persika,banan och mango :D plus nötter och yoghurt och även en smörgås med saltrulle och kaffe. Det var verkligen en god "sommarfrukost" :D hehe

 
(fick inte med de andra sakerna men fruktsalladen iaf ;P )

Nej nu måste ja röra på mig igen eftersom jobbet kallar =)
Ha en skön och solig dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0