soliga måndag

God morgon!
Egentligen kan ja inte fatta att ja sätter mig och bloggar klockan 7 på morgonen men ja kunde inte sova så ja gick upp innan klockan ringde vilket innebar att ja fick mer tid på mig att göra mig i ordning och ja är redan klar :P
Börjar jobbet om 25 minuter så ska väl gå om ett litet tag.
Solen skiner och det kommer nog bli en varm dag idag kan ja tänka mig,eller de säger att det ska bli det. Och med tanke på att himlen är helt blå och solen skiner nu så kan ja nog hålla med dom.
Synd bara att man inte är ledig så att man kan ligga och steka på stranden men det får man väl göra om 2 veckor antar ja :P
Efter jobbet blir det nog bara sola för min del som gäller sen ska ja och mamma ha lite picknick är det väl planerat som iaf men vi får se, huvudsaken är att man är ute känner ja :)

Nej kanske dags att börja röra sig lite så att man inte kommer försent till jobbet,skulle inte sitta så bra när man har haft så mycke tid på sig nu på morgonen :P
Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0