Nationaldagen

Goddagens alla nationaldagsfirande :P hehe
Japp, idag är det ju Sveriges nationaldag och vi ska faktist även spela match mot danmark :P, undra om man ska se den eller inte beror nog lite på va som händer.
Sen är det ju EXAKT ett år sen ja tog studenten,skummt :S:P hehe

Gårdagen var en superdag, fast den va iof kall :P hehe
Men jobbade bara 4 timmar på morgonen/förmiddagen och sen kom Anna förbi jobbet och åt lunch innan vi tog bilen till jakan för att fira lilla Anna som ÄNTLIGEN tog studenten :D det var så kul att se henne så glad och man fick ju tillbaka massa minnen ifrån förra året :P hehe
Efter utspringet så va vi så kalla så vi åkte hem till mig och hyrde me oss en film, i taket lyser stjärnorna, och kollade på halva den innan de va dags att bege sig till Annas mottagning =)
Där vart de supergod mat och massa trevligt och vid 9 tiden drog vi oss in till jarlaplan  och satte oss på en liten "pub" och tog oss lite dricka, supermysigt :D
Sen ville vi dra vidare och storsade runt i stan men vi hittade ingenstans, eller planerna blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så vid 12 bestämde vi oss för att åka hem och se klart på filmen hemma hos mig..köpte me oss en sprite och så kröp vi ner i soffan me drinkar,godis och tända ljus..Så himla mysigt.
Så vid 2 slocknade vi och sov väl till halv 10 imorse =)

  


Nu har ja precis städat klart mitt rum och ska ta mig en välförtjänt dusch innan ja ska dra mig in mot stan för att glutta lite i affärer..Sen ska ja möta upp syster min och åka till vällingby för att ha en trevlig kväll me vin och film.

Ha en bra dag allihop för nu ska ja dra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0