Mintkyssar?

Go kväll.
Så skönt att man kan sitta och avnjuta kvällen ute på balkongen idag med utan att det ens är lite kallt. För det är det verkligen inte,nästan inte ens avsvalkande :P hehe
Sitter och lyssnar på Allsång med Lotta Engberg på lisseberg,ganska bra men allsång på skansen är ju 100 gånger bättre :P heh
Dagen var otroligt varm och ja "lunkade" fram och tillbaka på jobbet i denna enorma hetta.Men det gick helt okej. Vid halv 4 kom pappa och plocka upp mig för att hämta min lilla bil så att den blir fixad innan torsdag så det hoppas vi på.Får vänta och se.
Sen efter pappa åkt gick ja över till jossan och vi la oss ute på gräset och solade och bara hade det skönt,dock så somnade båda två där ett tag ;) hehe
Har precis bakat några mintkyssar som ja ska ta med mig till mamma, hoppas bara att dom blir goda för det förtjänar hon.Har dock aldrig gjort det förut men jag tror att det blev bra.
Nu ska ja bara njuta av kvällen och hoppa i säng tidigt tror ja,är väldigt trött!
Ha en bra kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0