Läsa

Jag håller på att läsa en bok nu och i den så kom dom på en idé om att man skulle byta liv med en annan människa. och såklart,de finns ju redan folk som gjort det men i denna bok så skulle de verkligen byta liv. Alltså ha den andras kläder,skor,vara med familj och allting som det innebär, till och med vännerna skulle "spela" med eller vad man säger.
Men när jag läste det tyckte ja att det lät lite roligt. Det skulle vara kul att se hur en annan människa lever men ändå lite konstigt.
Asså tänk om man skulle göra så själv, vem skulle man välja ut,hur skulle man göra det och allt. :P hehe
Men ja tyckte att det var en lite rolig idé,inte för att ja kommer att göra det men ändå. Jag tycker att det är modigt av de som gör så, det var väl det ja skulle komma fram till antar ja, eller det vet jag inte.

Nu ska jag iaf fortsätta läsa och se hur det går, spännande spännande. =)

I dina kläder av Jane Green



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0