dåligt.

Ja vet att det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida men jag har inte haft lust eller tid att göra det.. Har helt enkelt inte varit min vecka alls om man säger så.

Men veckan började iaf med att ja sov hos syrran på måndag och vi hade en mysig kväll med film och "göra slingor" tid :D hehe
Jobb hela tisdagen sen kom syrran över på middag hemma i solna..Varken lillsyster eller anders va hemma så det fick bli isterband vilket lockade henne dit ;P hehe
Onsdagen började inge vidare men ja jobbade ändå, sen åkte ja till pappa och vi tog oss en tur på IKEA och köpte en ny tv-bänk till oss..Äntligen fanns den inne :P hehe. Vi avslutade kvällen med en så grymt god sushi och film innan båda stupade i säng vid 10 hehe
Torsdagen jobbade ja såklart och sen åkte ja till kista och fyndade lite småsaker.. På vägen hem mötte ja upp familjen på resturang och spenderade den där med dom i solskenet. Fast sen när ja kom hem så gjorde ja lite i mitt fotoalbum och det blir så bra :D Nu vill ja hålla på med det hela tiden :P hehe
Igår jobbade ja, sen gick ja till solna och gluttade lite i affärer sen gick ja hem och lagade middag till familjen..
Sen hände lite småsaker och på kvällen träffade ja Jossan efter hennes jobb och vi åkte in till hötorget och spenderade kvällen där.. Trevligt trevligt. Kom hem vid halv 1 kanske så det blev inte sent :P
Idag ska ja jobba mellan 10 och 15 sen får ja se va som händer..
Så ja, dags för mig att gå tror ja :P

Ha en bra dag!!


Har glömt säga tack min älskade som fixade denna blogg till mig! Saknar dig så enormt och vill att du ska va här!! men snart ses vi iaf!
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!! <3

 

Kommentarer
Postat av: Katta

älskling jag saknar dig med!!

det va evigheter sen vi sågs sist :(

måste ses på Powermeet o så sen när ni kommer ner :)

älskar dig så mkt, min underbara! <3<3

2009-06-13 @ 14:14:29
URL: http://missidontgiveadamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0