arbetsvecka :S

Hejsan svejsan =D
Mmm..då va det måndag igen och en lång arbetsvecka framför mig..:S usch kände redan imorse att ja inte ville det men det var väl bara att stå i helt enkelt :P hehe
Lite uppdateringar ifrån gårdagen..

Den började som sagt med att pappa kom och hämtade upp mig och syrran för att vi skulle fika me farmor, men som dessvärre blev sjuk när vi hämtade henne så det blev inget, eller jo vi andra 3 åkte och fikade ändå =)
satt i solskenet vid brostugan och bara hade det mys, sen efter det åkte vi till v-by och kollade runt lite.. När vi hade släpt av syster så var det dags att plocka upp min lilla bil :D hiihi jättefin tycker ja den är :D hehe
Åkte hem till pappa och avnjöt en mysig eftermiddag med lax till middag.Sen kände ja för att hålla syster sällskap i v-by så vi hade en skön hemmakväll bara hon och ja..kollade film och så..
Imorse tog ja bilden till jobbet och sen efter det bestämde ja mig för att åka tillbaka till syster i v-by så här är vi nu.
Kom typ precis hem efter att ha handlat och så..Just nu står maten på spisen och den ska ja gå och röra lite i nu..För snart är det mat :D
Blir en soppa!

Nej dags att fixa med maten.
Ha en superkväll!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0