Aj

Aj!!
Gud ja vet inte va ja ska ta vägen, hela min kropp värker som jaa.går inte ens att beskriva. Inte kul iaf den saken är så säker så säker.
Anledningen till att ja har så ont i kroppen är att ja ramlade ner för trappan hemma i lägenheten imorse och skadade mig ganska så rejält. skrapa upp hela ryggen och så, som tur var slog ja inte i huvudet (tror ja iaf) men ja mår ändå illa och huvudvärk så vi får se imorgon om ja ska ringa till läkaren eller inte. beror på hur ja känner mig då.
Fredagen vart mysig.Var hemma hos pappa och vi hade grannarna över på grillmiddag.Super gott så det blev en god matlåda till mig på lördagen.
jobbade då till kvart över 5,sen la ja mig på baksidan och hade lite "picknick" me mig själv tills ja skulle åka till jossan och anthon.Satt hemma hos honom till halv 10 typ och sen drog vi in till nivå och bara hade det trevligt. Kom hem runt halv 1 eller något sånt tror ja,man va väl kanske lite för mycket "förfriskad" vid det laget så det var ju bara att hoppa i sängen på en gång.
Har jobbat idag också men det var lugnt, ja gick till och med tidigare för ja hade så ont i kroppen.Skulle egentligen in till grönan men ja orkade inte.framförallt inte när ja känner mig som ja gör nu.
Så för min del blir det en film på datan nu på balkongen sen dusch,sen nån av filmerna på tv sen SOVA!! haha
Och sen går ja in för min sista vecka på paprikan.Med blandade känslor gör ja det.
Nej nu ska ja "njuta" av värmen på balkongen, för det är grymt varmt men man ska verkligen inte klaga när sommaren äntligen är här!
Hoppas ni haft en bra helg =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0