städning

Har precis kommit hem efter en promenad plus en titt i centrum.
Vart väldigt varm efter att ja hade städat hela lägenheten så ja var tvungen att bege mig ut :P hehe men det var riktigt skönt, inte så soligt men ändå varmt. Så ja tog på mig skorna och gick mot sumpan,fast ja kom inte så långt :P utan hamnade på ett litet kafe där ja tog mig lite lunch =)
Sen gick ja till centrum och kollade lite. "Fyndade" lite smycken och saker till mitt fotoalbum (som btw inte blir klart ngn gång). Handlade även lite till middagen.
Dagen blev inte riktigt som ja hade planerat,skulle ju träffa pappa och farmor men pappa mådde inte så bra så vi sket i det. Ska istället gå på Harry Potter ikväll med ciccie och viktor. Det ska bli kul.

Nu ska ja kolla på lite stugor ifall vi ska hyra ngt i sommar.
Ha wdet fortsatt bra idag! =)

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack för en mysig biokväll älskling! <3

2009-07-19 @ 21:10:52
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0