soliga,underbara lördag!

God dag!
Gud det är så himla underbart nu när solen äntligen vill vara framme och göra kroppen lite brunare ;P för det var ett tag sen min kropp fick lite sol så nu är det bara så skönt =D
Hade en supermysig dag och kväll igår.
Åkte till jossan och anthon tidigt igår morse och vi låg på hans tomt hela dagen och bara stekte och bättrade på brännan med andra ord, det var ju så j*vla varmt men så himla skönt! hehe
vid 5 tiden åkte vi till hans land ute utanför nacka där vi spenderade en underbar kväll me viktor och david.
Gott grillat, mycket att dricka och roliga spel så lyckades vi hålla igång till halv 5 imorse :D hehe
Sen så kunde ja ju såklart inte sova så länge så gick väl upp och gjorde mig en god smootie  vid 10 tiden. den fick spenderas nere vid bryggan ute i solskenet. Så himla underbart!
Nu har ja precis kommit hem typ och ska sitta på balkongen ett tag till innan det är dags att hoppa in i en dusch och sen ner till pampas marina för att fira tessan som fyller 20 idag :D
Det ska bli trevligt. Fast inte så sent för min del tror ja.
Och imorgon blir det en pappa,farmor och syster dag som står på schemat.Slappa även! :P hehe

Men ja hoppas ni haft en lika bra fredag och lördag och att ni njutit lika mycket av solen som jag gjort (även jossan som såg ut som en liten kräfta igår kväll ;P ) ! :D hehe



var en tuff morgon men sånt är livet ibland?? bara att stå ut?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0