Semester imorgon :D

Go kväll =)
Gud vilket underbart väder och vilka underbara dagar ja har spenderat nu. :P hehe
Jobbet har som sagt inte varit jobbit med tanke på lite barn och fint väder. Fick till och med en glass efter lunchen igår ;) hehe så det kan man ju inte direkt säga va en dålig grej!
Åkte hem till pappa igår och vi hade picknick men laxsallad,dricka och mys i det sköna vädret,var nästan för varmt men jag tog mitt första dopp för i år faktist och det var ruskigt skönt! Nästan inte ens avsvalkande typ :P hehe
När ja vaknade imorse regnade det men sen sprack det upp när ja va på picknick med barnen i augustendal och då blev det så jävla varmt att man inte visste vart man skulle ta vägen,det var helt olidligt så vi gick tillbaka till dagis och åt äppelpaj istället =D
Efter jobbet åkte jag,Ciccie och Viktor och handlade ytterligare lite picknickmat och åkte till kanaanbadet för att spendera en mysig kväll.Blev även bad där för allas del,skönt skönt!
Nu har ja vart hemma ett tag och packat,kört tvätt och disk,vattnat blommorna och även duschat. För imorgon får jag ÄNTLIGEN min efterlängtade semester och då beger jag mig en vecka till landet. Och det ska bli så himla skönt att bara komma bort ett par dagar! Hoppas bara att vädret håller i sig annars skulle det inte va lika roligt, eller jo. bara man kommer bort så :P
Och jag hoppas på power-meet i västerrås på fredag och hoppas verkligen på att få träffa dig då gumman! skulle vara så himla bra!!

Nej detta får nog bli mina sista ord innan ja åker till landet och har lite semester. Men ha en bra vecka kvar i Stockholm så skriver ja när ja kommer hem =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0