Scones

God morgon/God förmiddag!
Idag är det verkligen en dag då ja ska vara duktig och göra massa saker. Ja har redan börjat med tanke på att ja först vaknade klockan 6 men ja gick inte upp förrens 8. Men ja förstår inte varför ja inte kan få sova ut längre? kanske inte behöver det med andra ord :S
Började dagen med att baka scones som fick bli min frukost tillsammans med kaffe,färskpressad juice och en liten fruktsallad. Det var riktigt gott =) hehe
Sen efter det gick ja upp och fixade lite på rummet, har vattnat blommorna nere men ja har en hel del kvar att göra. Jag måste dammsuga och fixa lite mer. Men innan ja gör det ska ja fortsätta njuta av min kopp med varm choklad och sen ska ja göra lite nytta. Innan man åker till farmor =)

 
mina frukostscones :D (ej fruktsalladen)



  
Den gooooda chokladen :D

Grattis Tessan som fyller 20 år idag =D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0