onsdag

Soliga onsdag!
Skönt att solen är framme och ger mig ännu lite mer färg på min lilla kropp!
Har inte uppdaterat på någon dag men ja har varit med min underbara pappa och bara tagit det lungt.
Måndagen blev en trevlig dag på stan själv där ja gjorde några fynd, sen blev det lugn kväll med gott grillat och mys framför tv.n =) igår jobbade ja, var lite kris så ja hoppade in mellan 6.30 och 15.30 så det gjorde inte så mycke när man fick skjuts av pappa och vädret inte var så himla okej. Efter jobbet kom pappa och plockade upp mig sen åkte vi och var lite sociala med farmor. Kom hem vid 7 ungefär och då lagade vi en god laxpasta till middag. Sen var båda två riktigt trötta så det blev en tidig sänggång (efter morden i midsommer såklart ;P )
Idag har ja varit där och det var väl helt okej. Sen så åkte ja bara hem och har legat på balkongen sen dess och bara pressat.
Det rinner om mig så det ska bli slönt me en dusch ikväll =)
Den ska även få spenderas me min älskade lillasyster som kommit hem ifrån landet. Vi ska ut på picknick och sen ska vi bara mysa framför en bra film och äta godis. Morgondagen blir en syskondag på stan :D Alltid så trevligt, sen kommer ju päronen hem också =/ Det enda positiva är att man får mammas lassange då ^^, hehe
Nej dags att pressa lite mer med en god bok och musik!

Snart kommer vi ner! Wiiie längtar, har börjat räkna ner dagarna nu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0