ludvika

Ohh, nu är man hemma igen.
Har haft en supermysig helg i ludvika med många underbara människor. =D
I lördagskväll åkte jag,jossan och anthon upp till ludvika för att träffa martin mfl. och bara ha det skönt. Vägen dit tog lite längre tid en planerat pga. den dumma gpsen som visade fel väg så vi fick åka en omväg hehe, inte så kul kanske men vi kom fram iaf =)
På kvällen vart det party ändå in i småtimmarna, klockan 5 med andra ord :P hehe
Söndagen spenderades med lite promenad till ett spökhus och sen bara lugn grillkväll.. ja,jossan, martin och anthon stannade kvar och satt och spelade spel hela kvällen som avslutades vid 2 ungefär när man var ganska så trött måste ja säga ;P hehe
Åkte hem idag pga att vädret inte var det bästa på morgonen och de andra ville åka hem men det sprack ju upp så lite synd tycker ja att vi for hem men men,ingen ville lyssna på mig hehe.
När ja kom till sthlm åkte ja hem till syster min som är i vällingby själv och hon hade gjort en god middag till mig när ja kom dit som vi åt ute i solskenet!
Sen nu på kvällen har vi planerat våran road-trip lite mer och bokat rum och så till gbg, vilket ska bli kul. längtar redan!

Men nu ska ja väl lägga mig och kolla film, fast först ska ja bara hoppa in i en dusch och fräsha upp mig innan sängen =)
Får se va som händer imorgon, sol och bad hoppas ja på =D
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0