Kvällsmys

Gud va skönt att komma hem, är helt slut. Vill bara krypa ner i sängen just nu och kolla på en bra film och bara ta det lugnt hehe =) Så det ska ja göra. Ja har handlat lite godis och gjort mig en kopp te som ja ska ha för att mysa till det lite.
Kom typ nyss hem ifrån att ha firat Tessan nere vid marinan. Det var trevligt men jag kände att ja inte var så himla roligt sällskap så ja drog mig hemåt i spöregnet. Så nu gör sig mjukisarna och tjocktröjan sig riktigt bra på plats,varma och sköna :D
Men som sagt. Har firat Tessan ikväll och ja hoppas hon får en fortsatt trevlig kväll och firar sin 20-års dag på ett toppen sätt =)

 
mitt kvällsmys



Nu ska ja kolla lite på 101 dalmatiner som går på tv :D:P
Ha en bra kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Catherine

ahhhh i miss Swedish candy!!! :)

that must've been a really awesome late night snack ;-)



btw, i deleted my blog after talking to my boyfriend. it's for safety reasons :/

2009-07-21 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0