fan

Fan dessa j*vla byggnadsarbetarna! Jag orkar inte med dom längre, man kan ju för sjutton inte sova ut.
Ja som verkligen ville sova ut imorse blev väckt av dom klockan halv 8!! Hur kul är det. kunde inte heller somna om för de bankade och höll på med ja vet inte vad. Blir så galen.
Så nu är ja jättetrött bara för de och de känns som om ja skulle vilja lägga mig och somna om igen. Men det kan man inte eftersom man ska in till stan snart.
Lillsyster gick precis upp och har hoppat in i en dusch så ja ska väl göra mig i ordning ja med snart. Sen bär det in till stan och förhoppningsvis så fyndar man väl ngt idag med, fast borde inte det med tanke på att de är den 24-e idag ;P hehe
Hoppas ja får träffa min lilla Anna idag också, skulle verkligen vara toppen nu innan båda åker iväg hit och dit. Saknar henne men vi får se =)

Nu ska ja söka lite bostad, ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0