dropp dropp

Jag rinner bort!
Satt precis ute nu på rasten på jobbet och jag totalt droppar bort. Det är så himla varmt,skulle vilja ligga på en strand och bara döö men det kan man ju inte :P hehe
Om 3 timmar går bilen ifräd mot landet och det ska som sagt bli skönt att komma bort en liten stund hoppas bara att vädret håller i sig.Tyvärr ser det ut som om det inte ska det =/ synd synd.
Men när ja kommer ut dit ska ja iaf försöka dra med dom till mörtsjön och ta mig ett dopp.Tror att ja kommer behöva det efter att ha åkt i en varm bil :P hehe
Men som sagt. Detta blir mitt sista inlägg innan semestern för nu ska ja ta en bit äppelpaj med vaniljglass (som bara personalen får) och sen ska ja gå och lägga mig och kolla på Robin Hodd med barnen :P hehe
Ha en skön vecka hemma i Stockholm! Hoppas på bra väder!!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0