bostad?

God morgon.
Har sovit riktigt dåligt i natt plus att ja vaknade tidigt imorse såklart igen. Men ibland kan det vara skönt att gå upp men ja vill ju ändå kunna sova ut som alla andra :S ajja det verkar inte vara så för mig iaf :P
Gick upp vid 8 och gjorde mig en god frukost. Idag fick de bli kaffe,juice,yoghurt med färska bär och 1 kokt ägg =) mummsi. Den avnjöt ja framför datan och ett avsnitt av Privileged,vilket förresten är en bra serie :D haha
Snart ska ja kliva upp ur sängen tror ja och hålla på med mitt fotoalbum, alltså scrapbooka lite hade jag tänkt iaf, måste ju bli klar någongång.
Men först innan det så måste ja kolla efter lägenheter eller någonstans att bo när ja flyttar ner till Kalmar, för nu har ja tackat ja dit iaf. Så skolan börjar om 6 veckor.list scarry :S

Om en vecka drar vi :D Fy fan va nice det ska bli att åka på en road trip med folk ja gillar. Det roligaste och mest underbara är att ja får träffa dig igen! var så himla länge sen och det ska bli så skönt att bara få se dig! Men sen när ja flyttar kommer ja ju närmare :D wiiie
Saknar dig så!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart gumman! bra att du tackade ja, du behöver det här, en nystart.

ska bli underbart att få träffa dig igen med! o i höst ska vi ses mkt oftare ;)



love you forever <3

2009-07-20 @ 12:06:29
URL: http://missidontgiveadamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0