AW

Afterwork en verkligen en rolig sak att göra. Synd bara att man inte gör de oftare,det är riktigt roligt =)
Kom hem vid typ 4 idag efter att ha fikat och handlat lite med mamma,vilket var väldigt mysigt. På något sätt kändes de som om det var sista "riktiga" gången innan ja ger mig iväg vilket är lite synd =(. Sen tog ja bilen till sumpan och mötte upp Ciccie,Viktor,Boel och Patrik som satt och "afterworkade" lite..Ja hade ju bilen så det fick bli vatten för min del :P hehe. Men sen åkte ja hem och fick mammas efterlängtade lassange och sen skulle ja egentligen ut. Men planerna ändrades så ja tog mig en promenad tillbaka till sumpan och höll sällskapet sällskap ett litet tag, tills syrran börja må illa :(;P hehe
Så ja, kom nyss hem och ska väl bara slappa i sängen tror ja som de känns nu. Får helt enkelt se va som händer. ska ju jobba imorgon så lär ju ändå bli sent.
Men hoppas ni haft en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jaa, jag mådde illa :( Men inte pga att jag druckit för mkt :p

2009-07-25 @ 09:59:56
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0