måååndag

Så var det dags för en ny vecka igen. Och denna vecka kommer inte bli rolig känner ja, ska jobba hela veckan plus även helgen men ja får se till att klara det hehe. jag har ju lyckats vila en hel del i helgen så det är skönt.
Hade som sagt en lugn och supermysig helg med min lilla pappa, den bestod av god mat,många filmer framför tv.n,promenader och allt som hör till, en 10 poängare helt enkelt! =D
Dagen idag har gått snabbt,dock så vaknade ja klockan 5 av att pappa inte kunde starta bilen så han gick omkring och var sådär lagom glad en tidig morgon haha och när ja precis lyckades somna om ringde klockan (6 :S). Då var det ju dags att ge sig av till jobbet som började halv 8 men det tar ju lite tid att åka ifrån stuvsta till solna men det gick.
Träffade söta Boel på bussen så fick lite sällskap till jobbet vilket gjorde att dagen ändå på något sätt började bra =)

Kom hem, lagde mat till familjend,små pysslat lite på rummet..Det är väl typ det som ja har hunnit göra idag men ja orkar inte göra så mycket. Känns som om ja behöver göra massor men ja kommer aldrig till skott..Ajja det ska det bli ändring på förhoppningsvis..någongång kanske?
Ska väl hoppa in i en värmande dusch snart och sen lägga mig och läsa tror ja.

längar tills nästa vecka för då kommer min saknade Katta hem. Ska bli så underbart att få träffa henne igen! Känns som om en stor del av mig är släkt när inte hon är hemma. Men nästa fredag så kommer tändas igen :D

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det kan vi nog fixa Sötnos! :)

Vi kan ju prata mer om det framöver. Jag kommer nog till helgen, om jag inte blir sämre. Puss <3

2009-01-19 @ 21:12:28
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0