hiihi

sitter hemma hos jossan nu efter en lååååång dag på jobbet, halv 9-halv 5 och ja kan verkligen säga att det tar på än..ja är helt slut opå kvällarna när ja kommer hem, så idag har ja lovat min själv att ja SKA komma i säng i tid..nog för att 11 inte är sent men ja måste sova i natt eftersom my darling fyller 20 imorgon och då blir det PARTYY :D så man måste ju vara pigg haha.. ska försöka sluta lite tidigare imorgon,så att ja kanske kan sova en stund och sen hjälpa jossan me middagen och förberedelserna..tror att det kommer bli riktigt trevligt.. =)
Just nu står hon framför mig och provar kläder inför imorgon, fast nu ska hon tydligen bada hehe..
snart ska ja bege mig hemåt och käka något och ta mig ett bad ja med, sen blir det sängen som sagt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0