halv 11??

Gud,klockan är bara halv 11 men det känns som om den är typ 1 el. 2 eller något.. haha är så sjukt trött..
Har typ precis "avslutat" myskvällen me de andra, de ville se på king kong i sängen så ja drog mig uppåt istället :P vi har ju redan sett på angel och halva körslaget så nu orkar ja inte va "social" längre..skulle ändå somnat om ja satt kvar haha.
Just nu ligger ja nerbäddad i min sköööna säng precis nyduschad och fräsh..är så himla skönt att hoppa ner i en kall säng när man har duschat och sen bara sova..mmm me like ;)
Ska stänga av datan och läsa min bok hade ja tänkt, för det är ingenting på tv att glo på och orkar som sagt inte börja se på någon film nu när man ändå inte kommer se klart den.hehe lite onödigt.
Men ja har iaf haft en mysig kväll och så men den är nog slut för min och min huvudvärks del rätt snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0