Grattis syster

Lördags kväll men det känns som om det är söndag haha. ja är hur trött som helst och orkar typ inte vara vaken längre känns det som hah, eller ja ska det.hade tänkt att kolla på ett avsnitt av gossip girl som ja har missat nu när ja varit borta,så det ska bli mys =)
har haft ett par riktigt trevliga dagar sen ja kom hem faktist.
I torsdags så träffade ja syster min på en lunch mitt på dagen som var hur mysig som helst,satt och snacka o åt gott i några timmar.sen vart det strosa runt i stan för min del..efter det så begav ja mig till pappa för att tillbringa en jättetrevlig kväll med god mat och mysig sällskap. hade verkligen saknat honom kände ja så det va bra att få vara ensamma ett tag =)
fredagen vaknade ja tidigt och åkte in till stan och mötte Elin ett tag. vi gick omkring och fyndade lite i affärerna och tog en lång lunch på vetekatten, alltid bra =) hehe.. Kvällen var det party party som gällde. Ciccie fyller år idag (Grattis syrran :D ) så det blev att fira henne med vännerna som gällde. vart en ganska så lyckad kväll men lite för sen för min del med tanke på att ja skulle jobba idag. Var ganska så seg på jobbet dåra om man säger så men ja lyckades klara mig igenom dagen ganska bra.Har fått med mig någon äcklig bakterie hem ifrån indien så ja har mått illa hela dagen typ,inte kul =(
Kvällen bjöd vi syrran och viktor på middag hemma hos mamma,vilket var himla bra. mycket prat och god mat igen om man säger så =).. Så dom drog för ungefär 30 minuter sen så ja, det har varit fullt upp för min del de senaste dagarna.
imorgon blir det jobb igen sen ska ja nog va me jossan resten av kvällen tror ja, om ´planerna blir som planerat.
Ska kolla gossip girl nu =)
Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack Sötis! :)

Det var jättemysigt igår!

Pusss!

2009-01-11 @ 11:18:38
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0