fredagsmys

Japp,så var det fredag igen. Känns som om det nyss var det, men men.. Hinner helt enkelt inte med,det är väl bara att lära sig det någon gång hehe.vilket man inte gör :P
Ikväll ska ja över till Linn och ha lite middag och mys me henne och Emelie..Det ska bli riktigt mysigt, var länge sen vi bara var "vi" så vi har ju lite tid att ta igen =) tror vi skulle laga någon god wok och sen ha en trevlig efterrätt och lite godis eller något, iaf va vi har bestämt men ja vet inte..det får bli en överraskning.
Linn ska plocka upp mig och emelie i jakan vid 6 och innan det måste ja till sumpan och försöka låsa upp min mobil..Eller viktors mobil som det egentligen är,men ja har fått den nu hehe.. Egentligen vill ja inte ha den eftesom ja trivs med den ja har men alla andra verkar ju inte göra det haha. så ja ska fixa den andra så att ja kan ha en lite "nyare" om man säger så..hoppas det funkar bara..

Blir som sagt nog en ganska lugn men trevlig kväll idag, jobb hela helgen med.. kanske bio imorgon kväll me syster och viktor. får se om ja orkar.. Kommer nog bara vilja ligga hemma och vila eftersom ja jobbat ett tag nu.

ajja ska börja göra mig i ordning och röra mig mot sumpan och så. Men hoppas ni har en trevlig fredagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0