dålig start

Ooh ibland kan ja verkligen få tokspel på en viss person i min närhet. säger inga namn men det kanske är ganska lätt att lista ut vem det kan va :P
personen i fråga gjorde så att ja blev på ganska dåligt humör direkt på morgonen,kul liksom..typ förstört min dag känns det som,men nej det ska ... inte göra utan ja ska bita ihop och va glad.
Orkade inte käka frukosten nere så ja gick upp och är det inte mysigt att få äta frukost i sängen på en vardag? :D liksom få gosa ner sig igen me pjamasen och morgonrocken och bara mysa medans man äter frukost? det tycker ja kändes lite lyxigt faktist så ja funderar på om ja kanske ska göra så hädan efter hehe. kanske inte behöver bli sur för att göra det?

pratade en lång stund me min lilla Katta igår kväll och det var riktigt mysigt..Var länge sen nu men ja, vi ska ju ses snart.planerade lite om va vi skulle göra och så =)

Borde göra mig i ordning nu eftersom ja börjar om 20 minuter så ja kanske bör sminka mig eller så kanske? hehe
Ajja ha en bra dag och ja ska försöka bli på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0