brev =)

Så var denna arbetsdag slut. Gick bra förutom att en liten kille ramlade ner ifrån en "buss" och hamnade på en sten så han fick åka in till sjukan och sy. Ja säger bara att shit va olyckan kan vara framme snabbt,så fort man vänder bort huvudet så händer ngt.. ajja ville bara säga det.

Har just nu börjat skriva på ett litet brev som jag ska skicka till familjerna på au pair sajten och det är inte det lättaste måste ja säga. jag vet inte riktigt va ja ska skriva men min "skrivkoma" borde väl snart släppa hoppas ja (får väl ta syrran till hjälp ;P) Känns verkligen som om ja vill iväg nu och det är bra att ja tar tag i mina saker vilket ja inte har gjort på ett tag nu fast det är det ändring på..
Sitter och lyssnar på "walking in memphis" på radio och fick precis ett sött litet sms ifrån storasyrran,ska nog ta och svara på det =) hehe
Såg även att det nyaste avsnittet av gossip girl finns att ladda ner så det har ja gjort nu, och ja hoppas att den hinner klart tills lite senare ikväll för ja har ingenting annat att kolla på så det kan man väl gotta sig med? har även lite glass som ja tänkte spara tills senare så det passar ju bra =). Och nu börjar sex and the city också så det ska ja ta och kolla på. Sen blir det ett skönt bad, eftersom ja fortfarande är kall efter denna BLÖTA dag på jobbet och sen kanske även lite mer brev skrivande.

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Nä men vad säger du.. Vem ramlade ner från bussen? :S Läskigt! Nu blir jag orolig!

Puss

2009-01-22 @ 16:12:27
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0