arg!

Usch, det har varit en ganska jobbig dag idag på jobbet, många skrikiga barn som inte riktigt ville lyssna på än plus huvudvärk är kanske inte att rekkomendera..Iaf inte för min del. Var som sagt rätt trött innan också eftersom ja jobbade ihelgen och började tidigt idag..Men fick iaf traska hem vid 4 som tur var =)
Drog en snabbis till solna c och kollade lite,skulle egentligen åkt till pappa men så blev det dåra inte pga jobb..Men men.får ta det någon annan dag istället.
Kom hem ganska fort,orkade inte kolla eller rättare sagt så hittade ja ingenting som passade mig så ja.. var inte på shoppinghumör kanske :P Så ja var på ganska dålig humör när ja kom hem och maten som syrran gjorde hjälpte ju inte direkt till att göra mig på bättre humör.. så ja bestämde mig för att vara lite nyttig istället efter maten så ja tog och städade lite på mitt rum..äntligen kanske man ska säga, var rätt så dammigt haha..

Men en sak som har gjort att mitt humör,som för övrigt var på väg upp igen vek åt andra hållet var att ja såg på min årsredovisning eller va man ska kalla det ifrån CO att dom har dragit ALLDELES för lite skatt på mig..och då menar ja inte lite utan ja kommer fan få betala typ 10 000-15 000 eller något tillbaka sen om ja ska tro på anders..Och jävlar dom om ja måste det. fy fan va arg ja är nu på dom. ja vill inte!
Så ja måste till CO och snacka me micke annars vet ja inte va ja gör..men läget är ju så att ja jobbar hela tiden och kan inte.. ajja det är inte erat problem, får helt enkelt ringa honom igen imorgon och berätta hur läget ligger till.för detta är inte kul.

Och pga att ja är på så dåligt humör så ska ja unna mig lite glass idag med.. tycker faktist att ja förtjänar det ^^,


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Fy tusan.. Förstår om du är arg syster! :(

Hur fan kan dom göra så? Det är inte rätt!!

Hoppas det löser sig!

Puss <3

2009-01-26 @ 20:10:20
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0