12/1

ohh kom precis hem, har jobbat min första dag som "heltidsanställd" på dagis och det kändes riktigt bra faktist. ja var så välkommen hehe.. Dagen gick som sagt bra..fick sluta lite tidigare idag för ja hade lite ärenden på banken och stan att utföra så det gjorde ja..Kom typ precis hem, men det höll på att hända en liten olycka på vägen hem men ja lyckades klara mig iaf ;) haha
Så nu ska ja börja med maten, blir tacos idag..Och ja hoppas ja kan äta den,min mage mår verkligen inte bra men lite ska ja iaf försöka få i mig =)
Sen ska ja me jossan till bromma och ta hand om Anthons katt, så vi tänkte väl sova där i natt och så..lite mysigt så där tycker vi.
Nej nu måste ja ner så att inte mamma blir sne för att maten inte blir färdig haha =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mage är också konstig :S

Men vänj dig vid att magen kommer vara liet skum i början nu på jobbet. Min blev det :P

Puss

2009-01-13 @ 18:54:06
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: C

Min mage är också konstig :S

Men vänj dig vid att magen kommer vara liet skum i början nu på jobbet. Min blev det :P

Puss

2009-01-13 @ 18:54:14
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0