virrekoko

Ojj vilken dag..
Många sjuka men ändå så var det många,mest personal som va borta haha. eller dagen började inte helt okej heller, fick stå och vänta på tåget i stuvsta (eftersom ja va hos pappa igår) i 30 minuter på tåget som så självklart var försenat. så ja kom ju dåra försent till jobbet, inte mer än 15 minuter men ändå..
jobbade hela dagen,stängde och var väl hemma vid 10 i 6, så hade tur igen =)
men nu är ja så trött att detta inlägg är helt osammanhängande.
har suttit och hållt på me alla au pair papper idag och tror ja är färdig nu.ska bara fixa några saker till men det gör ja imorgon sen är det bara att skicka in =) hoppas det blir bra.

Nej nu orkar ja inte skriva mer,måste lägga mig i sängen och koppla av så att ja kan sova någon gång..hehhe
hoppas ni haft en bra dag iaf =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag ansluter mig till virre-kokko jobbet imorgon ;)

Hoppas det är lite lugnare då, annars får jag väl leka bläckfisk :)

Ses imorgon Sötbulle! <3

2009-02-11 @ 07:00:12
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0