sur

Fy fan..Idag är det inte min dag, iaf inte nu om man säger så. Är verkligen inte på humör, skulle bara vilja ligga ner och gråta men det kan ja inte så får försöka hålla mig uppe så mycket som möjligt. Har redan förstört en del av de andras glädje så varför göra med?

var hos kära pappa igår och hade det lugnt och skönt. Lagade en super god chili corn carne samtidigt som vi kolla lite olika film och så. Plockade även ner julen (äntligen) haha för att ha något att göra. eller faktist så står granen kvar men inte de andra haha.
Väcktes imorse av att mamma ville ha hjälp på jobbet men ja kunde ju inte komma tidigare så ja, inge kul att bli väckt.. hehe
men annars så gick jobbet hyffsat bra, var ute i typ 2 1/2 timme på eftermiddagen vilket kändes i fötterna efteråt kan ja säga.
Efter det ö-körde ja och mamma lite vid solvalla men ja orkade verkligen inte. det var dåligt väder,gick käpprätt åt h*lvete, var tråkigt så ja.. var nog kanske lite dum mot mamma och ja, vet att ja inte borde det men va ska man göra.
Så sitter här nu me gråten i halsen och känner mig väldigt dum, känns som om ja kanske borde säga något till henne men går ej =/ vet inte varför.
Känns inte bra helt enkelt men man kan inte alltid vara på topp och idag var/är inte min dag.

Det ska verkligen bli skönt nu att åka till syster imorgon och bara få spendera en hel helg i uppsala med mys och avkoppling. var länge sen vi hade så mycket tid tillsammans så ja tror det kommer bli toppen.
Nu ska ja bädda ner mig i sängen och bara "tycka synd om mig själv" och se om ja hittar ngt att gnaga på hehe. iof åt ja precis middag men ja vill nog ändå "synda" lite..

Hoppas iaf att ni andra haft en bättre dag än va ja har.

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Du måste be om ursäkt till mamma innan du åker till mig. Tänk om något skulle hända under helgen, då skulle du ångra dig Sötis!

Det kommer bli super i helgen!! :D

Puss <3

2009-02-05 @ 20:09:59
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0