sova?

Såå.. nu är ja hemma och färdig fixad (nästan),ska bara borta tänderna och ansiktet så är ja klar för natten. Men ja är inte så trött så kommer väl hålla mig vaken ett tag till tror ja :P hehe
Kom som sagt hem för ett litet tag sen ifrån Jossan. Det var trevligt att bara sitta där och ta det lugnt och så,umgås lite.komma bort ifrån hemmet och så. hehe
Pratade även med mitt lilla hjärta idag. och är orolig! det får inte hända dig för då vet ja inte va ja gör, och tro mig. det kommer ifrån en som vet, att det är det VÄRSTA som kan hända och det jobbigaste. så FÖRSÖK iaf för min skull!! Kommer alltid finnas här ska du veta <3!

Skulle berätta lite om filmen igår. Den var som sagt sevärd om man gillar filmer med kärlek,lite krig och en ganska så djup historia. Men ja rekomenderar den stort =)
Synd bara att det är så dyrt att gå på bio för denna film är en sån som man ska se där, inte hemma framför tv-n/datorn tycker ja iaf..men ja kanske har fel?

Borde iof hoppa i säng eftersom det lär bli sent imorgon och på lördag så borde kanske sova ut (till kvart i 7 iaf imorgon) när man ändå kan hah. för tror inte det blir så mycke sömn i helgen. Så ska väl gå iväg och borta mina små tänder nu och sen krypa ner och lägga mig och läsa tror ja.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ditt lilla hjärta ;)

TACK gumman för igår! Va verkligen skönt o prata ut lite, hade nog inte tänkt göra det egentligen, men det kändes så skönt o höra din röst så allt bara kom ut. o det va skönt. o jag lovar att jag ska försöka. just nu känns det bättre, o jag hoppas det håller i sig! tack för att du finns där gumman!! Älskar dig för det!! <3 <3 <3 <3

2009-02-27 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0