sol

Gud va skönt att komma hem ganska tidigt för en gångs skull. Jag brukar inte gå hem såhär direkt efter men idag gjorde ja det och det var som sagt skönt.
Dagen har gått bra,fort. Var ute 2 timmar på morgonen och 1 på eftermiddagen vilket var så himla skönt nu när solen äntligen tittar fram och man kunde sitta och "sola" sig ute på gården. Det tycker ja om. För den värmer faktist lite heh.
En av anledningen till att ja gick hem direkt är att ja ska laga maten idag, min tur.. hehe Så idag får det bli en paj med god sallad till, mumms va gott.
Ska faktist börja med den snart. Ska även ta mig ett välförtjänt bad efter maten och så ska ja se på Grey´s Anathomy som börjar idag igen..Wiiho va kul, haha eller va man säger.Gillar det iaf.
Så då blir det väl grey´s och lite glass för mig ikväll..

Och ja känner mig riktigt stolt också! ja har ringt till bilskolan och bokat in en lektion nu så nu är det verkligen på allvar. på måndag ska ja sätta mig i en "ny" bil så ja får se hur det går.Lite nervös faktist om ja ska va ärlig.
Nej kanske dags att gå ner och börja lite smått med maten. magen börjar kurra lite på mig och resten av familjen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0