snöa?

Halloj halloj.
Ja som äntligen trodde att snön skulle försvinna nu och att det skulle bli vår men så verkar inte fallet, inte just nu iaf. Nu har det börjat snöa igen och det är ju inte kul hehe.Började när ja va på väg hem ifrån "övningskörningen" me mamma. har dåra som sagt kört idag efter jobbet och det gick väl bra, övade lite på det som min lärare sa till mig i måndags så ja,men det gick ju såklart bättre me mamma hehe :P
Under körningen körde ja till en pakistansk/indisk resturang och bjöd faktist lilla mamma på middag.brukar ju inte vara så att ja betalar men denna gång gjorde ja det PLUS mamma :D haha hoppas hon blev glad :P
Men ja, hittills har dagen varit bra, sitter fortfarande och väntar på DET samtalet men nej,verkar inte komma och ja är ganska orolig över beskedet men ja vill ändå ha det NU gärna men men :P

Gårdagen me pappa var riktigt mysig. han hämta upp mig på jobbet och vi åkte till heron city och kollade på bio, åt även en liten snabb middag hehe. vi så Australia och den var riktigt bra faktist. Värd att se tycker ja, iaf om man gillar sånna filmer,egentligen lite "förutsägbart" men va gör det :P hehe

Nej får skriva mer om den sen när ja kommer hem. sitter just nu hemma hos jossan och tar det lugnt, eller iaf ja. jossan och nettan ska ut så ja, de sitter och förar medans ja har vatten ;P hehe de får säkert jätte trevligt =)
men som sagt.. dags att vara lite social :D


Kommentarer
Postat av: Katta

men gumman. nu gör du mig nyfiken... vad e det för besked du väntar på? ingen dåligt besked hoppas jag?

saknar dig min älskade! <3 <3 Love you!

2009-02-27 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0