slut

Äntligen klar! Japp, nu har ja äntligen fyllt i alla papper och allting klart inför au pair och det känns så skönt. Ska lägga det på lådan imorgon =) wiiho, hoppas man får någon familj då!
Men iaf känns som om en stor sten flyttades ifrån mig nu och jag kan andas ut, har ju varit lite stressad nu ett par dagar.


Jobbet idag var jobbigt och dagen började inte så himla bra..Körde till jobbet och blev lite sne på mamma (igen) men vi lyckades väl klara oss ganska så fint iaf haha..ajja vi är inte sura nu på varandra iaf vilket är bra =)
Många borta och mycket liv idag igen men det är väl bara att stå ut antar ja, så länge man kan vara utomhus så är det väl okej..
Efter jobbet så körde ja och mamma lite,omkring lite här och där vart det men det gick bra. gällde bara att tänka positivt kände ja.Åkte bla förbi CO och snackade lite om skatte-grejen me en där så det måste ja även fixa imorgon så att det blir rätt någon gång..gäller att inte glömma bara! :P
Kom hem,åt en trevlig men stressig middag för att sedan göra klart alla papper som som sagt nu är klara.
Sen så unnade ja mig faktist ett bad. jag kände att verkligen behövde det efter all stress och så.Jag filade fötterna,fixade naglarna,gjorde mig riktigt fin eller va man ska säga och det var skönt att bara ta hand om mig själv ett tag. Så det ska ja verkligen göra oftare för det är SÅ skönt.

Imorgon blir det jobb igen såklart sen så blir det tjejkväll me lillasyster. Mamma och Anders ska iväg på kryssning så det blir bara vi två hemma, alltid mysigt. Så vi hade väl tänkt att laga en god middag, ha mys med film och snacks framför den.Alltid så nice.
Nej nu ska ja nog lägga mig och läsa och bara koppla av,har en kopp te i micron därnere som ja ska hämta och sen som sagt,bara koppla av =)
ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0