myspys

Nu sitter ja här i min ensamhet och myser. Det kanske låter lite trisst men det är faktist ganska skönt när man har varit med folk runt omkring sig hela dagen, då kan det va skönt att ha lite tid för sig själv innan man ska hoppa ner i säng.
Kanske lite tidigt det med men jag bryr mig inte, vill ändå läsa ut min bok (bara typ 10 sidor kvar) som är så spännande, sen ska ja börja på sista delen :D hehe. Men det är så avkopplande faktist att somna till en bra bok eller bra musik.
Har iof inte suttit ensam hela kvällen utan ja har kollat på Let´s dance med resten av familjen och så, ganska trevligt och ganska länge sen.

Nu har ja även skickat efter lite kataloger till högskolorna runt om i landet, blev iof bara uppsala och linköping idag. har luleå hemma så får ja sätta mig i veckan och kolla lite så blir dom nöjda också. ska även ställa mig i nå mer bostadskö men det orkar ja inte göra ikväll,annan dag det med hehe.

Och imorgon är det melodifestivalen igen, får se hur ja ska spendera den kvällen. Den som lever får se helt enkelt.
Ajja ska fläta mitt nytvättade hår nu sen ska ja ta en kopp te för att mjuka upp halsen som för övrigt börjar sticka lite..inte kul, hoppas inte att det är min tur nu med förkyldning,mamma har precis blivit dålig så varför inte??
Men ja ska allt klara mig denna gång med =)


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Visst är böckerna spännande :)

Jag ska läsa ut min fjärde bok imorgon, den har legat orörd ett par veckor, har varit så trött. Så nu måste den läsas ut!!

Pussiluss Sov Sött

2009-02-20 @ 23:07:04
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0