Monster vs Ciccie

Go kväll
Gud vilken underbar och lugn dag jag har haft här i uppsala med min kära syster! =)
Vi gick och la oss ganska tidigt igår,tror vi sluta snacka vid 12 men ja kunde inte somna så somna väl vid kvart över 2 eller något =/ men men..
Imorse gick vid upp vid halv 10 och åt en god frukost och bara tog det lugnt. Vid 12 tog vi oss en promenad in till uppsala för att där avnjuta en fika,lite shopping och sen såklart bio.
Det blev Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Di Caprio.Den var bra men lite svår, fast ja tycker ändå att man ska se den.
Efter bion tog vi bussen hem och ja ställde mig i köket (igen ;P) och lagade en riktigt god lax med spenat fyllning,bulgur och god sallad. Den vart som sagt himla god.



Och nu har ja precis tvättat bort min ansiktsmask som ja satt och skrämde syrran med..hehe
 hennes citat: - Monstret vs Me (hon).

 vs
<3

Nu börjar melodifestivalen som vi självklart ska se med vin och tilltugg..
Hoppas alla haft en bra och trevlig dag,lika som mig.Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0