inneboende?

Nån som vill ha mig som inneboende typ NU?? hahah
Asså ja klarar inte av en viss person i min familj för tillfället, skulle göra va som helst för att bara få komma härifrån och slippa den.. Men det verkar inte gå så bra, som om någon vill bo med mig eller vill ha mig som inneboende så säg till.för ja orkar inte längre.
Vi är verkligen som katt och hund och hur kul är det hela tiden? klagar från att ja går upp till att ja går och lägger mig på ALLTING ja gör. not fun!!

Ajja skitsamma. ja får väl helt enkelt leva med det ett tag till..

Ska göra mig i ordning nu för att gå ner till centrum och kolla lite innan ja börjar jobba, jobbar bara en kortis idag..mellan 12 och 16 så det är skönt. så ja hinner titta lite i affärer innan ja börjar men inte efter för då ska ja och mamma ut och köra. Måste ju lugna mina nerver inför imorgon :P hehe så ja ska "värma" upp lite :D haha
Nej kanske dags att börja klä på mig.
Ha en bra söndag i detta mysiga snöväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0