Hemma

Japp, nu är man hemma i kalla och tråkiga stockholm igen. Känns jobbigt faktist om ja ska va ärlig.
Har verkligen haft en super helg med min kära syster, vi behövde verkligen denna tid tillsammans kände ja. Nu saknar ja henne mer än vanligt!

Idag vaknade vi ganska tidigt, eller ja vakna halv 9 men gick upp vid 9 och då fick ja ju me mig henne också :P (förlåt) hehe Men vi åt en god frukost med smörgås,färskpressad juice,kaffe/te och nyhetsmorgon :D haha. Det var mysigt och lugnt. Visste först inte hur vi skulle få dagen att gå men vi bestämde oss för att göra stan igen och kom väl in vid halv 1 eller så. Shoppade lite, fyndade faktist en snygg vårjacka och ett par skor till jobbet, sen blev det inte så mycke mer.
Åkte hem till henne senare och gjorde i ordning hela hennes vardagsrum, gick igenom skåp och ja ställde mig och lagade matlådor till henne ;) det var kul :P
Ja kan iaf helt enkelt säga att denna helg och dag var helt underbar! allt vi gjort och pratat om betyder guld!
Måste åka dit MYCKET mer nu i vår!


Nu ska ja kolla på Beck med mamma och sen ska ja väl sova, börjar tidigt imorgon och så. Sen måste ja även skriva klart mitt brev och alla papper ifrån au pair grejen som ska va inne om en vecka =/ ajja får se om ja hinner det :P
Men som sagt, nu börjar Beck som ja ska se =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack för en underbar helg Sötaste! <3

2009-02-09 @ 06:48:12
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Har mailat dig nu Sötis!

Hade somnat igår när du messade mig.

Puss

2009-02-09 @ 07:09:37
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0