fredag

Äntligen fredag igen,inte för att det spelar så stor roll för mig nu när ja ändå ska jobba ihelgen.Det var ett tag sen så egentligen kan man inte klaga. Lite pengar sitter ju aldrig fel ;P hehe
Fick jobba över idag, kom hem vid halv 7 så sista pojkens pappa kom vid kvart över 6 vilket gjorde mig på lite dåligt humör vilket kanske höll i sig lite när ja kom hem.
Åt en trevlig middag,eller inte så trevlig när mamma och anders va på mig om va ja skulle göra om ja inte kom iväg till amerika och ja har verkligen ingen aning.Känner mig grymt stressad över det eftersom det betyder att ja måste söka typ NU till högskolan och ja vet VERKLIGEN inte va ja vill göra, så ja.. lite kaos i mitt lilla huvud just nu och blev lite sné över att de var tvungna att ta upp det på en fredagskväll när vi äntligen satt alla vid bordet. men det är väl dom i ett nötskal.
Ajja ja får ta tag i det där nästa vecka. Idag orkar ja iaf ingenting och det lär ja ju inte göra resten av helgen heller.Så på måndag blir det nya tag.

Nu ska ja iaf ner och fixa matlåda tills imorgon och sen blir det Let´s dance och film för hela slanten, en lugn hemma kväll med andra ord.

Ha en bra fredag =)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Vad jobbiga dom är mot dig! stäng av öronen! Om det gäller att söka till högskolan, så kan du ju söka en kurs bara, för att liksom..

Puss <3

2009-02-20 @ 20:06:42
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Maria

Ett tips när det gäller högskola.. Sök roliga kurser, sådant som du blir glad av.. något med design/konst-rita/måla, foto? om du tyckte att det var kul på gymnasiet? Tänk på sådant som är roligt. Hoppa inte på ett program om du inte är 100% säker på att det är rätt för dig. Det slutar oftast inte bra.

Stressa inte i onödan allting fixar sig :) du har all tid i världen!

Kram ses nästa fredag! :D

2009-02-21 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0