blödig?

Gud, nu fick ja en sån där "fjantig/blödig" tanke eller va man säger.
Men när ja satt där nere och åt min middag för mig själv så satt jag och tänkte på mina vänner och familj.
Ja är så himla glad att ja har dom. Även om det inte känns som om någon bryr sig eller så så finns det alltid någon och det borde man kanske tänka på när man är som mest ledsen.vilket ja kanske inte gör då :P men ändå.
Men iaf, det ja vill säga är att ja verkligen älskar dom och de ska veta hur stor plats de har i mitt hjärta. skulle inte klara mig utan dom.
Ja nämner inga namn eller så, ni vet själva vart ni står och vilken plats nu har och ja ska göra allt för att inte förlora er för utan er skulle ja inte överleva.
Så vill bara säga:
 "Tack mina underbaraste som förgyller mina dagar"

Kommentarer
Postat av: Ciccie

You´re not alone!!

Jag känner precis samma sak, men du har så rätt!!

Älskar dig syster! <3



2009-02-21 @ 21:04:45
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0